Jumaat, 17 Oktober 2014

Cara nak jadi ahli Shaklee

Cara nak  jadi ahli Shaklee


Anda berminat nak jadi ahli Shaklee???Tapi tak tahu caranya???

Saya dapat membantu...Nak cita sikit..Saya masuk ahli dibawah kakak saya Nor Azilah tu..Pas dia masuk dia ajak saya dan dia terlalu xcited menceritakan kelebihan produk dan kelebihan menjadi ahli ni hingga membuatkan saya pun terexcited nak jadi ahli juga..Walaupun kakak saya dah konker habis semua adik beradik beli Shaklee dengan dia tapi saya yakin rezeki ada dimana-mana dan saya anggap itu sebagai satu cabaran buat saya..

Sebelum menjadi ahli..pilihlah upline yang boleh dipercayai dan yang tak akan tinggalkan kita terkontang-kanting selepas menjadi ahli..Jika masuk dibawah saya,insyaallah,perjalanan perniagaan anda lebih terurus dan akan mempelajari pelbagai pengalaman baru..

Anda boleh hubungi saya 017-5474804
>membayar Rm65 untuk keahlian


KELEBIHAN MENJADI AHLI:

>Keahlian seumur hidup
>Diskaun keahlian yang  hebat
>Boleh mendapat bonus dalam bentuk cash jika pembelian mencapai point tertentu
  (boleh tambah pendapatan)
>Tidak perlu maintain sales untuk maintain ahli
>Proses pembelian yang mudah
>Percutian/Umrah percuma
>Insentif kereta
>Sentiasa mendapat tunjuk ajar dari sifu
>Akan dibimbing dalam kumpulan kami untuk belajar pelbagai cara berniaga dari pelbagai aspek          sehingga berjaya.
>Perbincangan dalam group secara online


cara jadi ahli shaklee,pengedar sah shaklee,Pengedar shaklee penang,pengedar shaklee bukit mertajam,pengedar shaklee taman guar perahu,shaklee,
Bergambar selepas menjadi ahli
SID:1118543







Tiada ulasan :

Catat Ulasan